۶ پاسخ

هروقت خیلی ترسیدی ی ابمیوه شیرین بخور و دراز بکش

از منم همینجوری یه روز تکون میخوره دیگه تا پنج یا شیش روزم میشه تکون نمیخوره 😭😭

دقیقااا این بچه هااا چرا اینجورین جون ب لب میکنن آدمو

پسرمنم🤕

دقیقا منم دوساعت گریه کردم 😓دیروز همش بود امروز هرچی بستنی میخورم شیرینی میخورم هیچی ب هیچی فقط چندتا نبض اروم زد امروز دیه زود سر ب بیابون. میزارم😭😭

همینجوریه عزیزم نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان علی یاسمن مامان علی یاسمن ۱۳ ماهگی