من اصلا مولتی نمیدم
دیروز بردمش دکتر پرسیدم گفتم بقیه به بچه هاشون مولتی و امگا ۳ و اهن میدن
لازمه منم بخرم واسه دخترم ؟
گفت نه ، روزایی که آفتاب هست لباس نازک تر بپوش تنش چند ساعت ببرش تو آفتاب میشه قطره ویتامین دی
گوشت و عدس و مرغ و بوقلمون و پسته بخوره میشه اهن
اگه غذا هم میخوره معمولی احتیاج به مولتی ویتامین نیست
فقط زینکنوشت براش چون اسهال بود گفت یه دوره بده همین
سلام الی جون خوبی
میگم اراز جون رو از مای بیبی گرفتی؟؟؟
من از امروز شروع کردم
من دخترم بد دارو ترین ه
ولی ول بی بی میزارم تو شیرش قاطی میکنم میخوره
د 3 پدیا بست میدم
میخوام بپرسم از دکترش ک اگ اوکی بود امگا هم بدم
پدیابست
من قبلا مرتب میدادم اما بردم دکتر گف مولتی اصلا نیازی نیست و فقط هرروز ویتامین دی ۳ بهش میدم بجز جمعه ها
من بهمن ماه بود بردم دکتر برای چکاب گفت دیگه مولتی و اهن نده.چون تا ۲سال و نیمگی دادم
مولتی ویتامین که دختر من و فقط پرخاشگر میکنه،اما طبق تجربه آهن و ویتامین دی تاثیر خوبی رو همه چی شون داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.