۹ پاسخ

من تخت کنار مادر گرفتم کنار تختم گذاشتم
۶ ماهگی اگه بشه میزارم اتاق خودش

پیش خودم می‌خوابه

تو اتاق پیش خودمون میمونه ولی از ده روزگی تو‌تختش میخوابه

اضطراب جدایی میگیره زود جداش کنی بنظرم خیلی زوده

برا من تو تخت خودش ولی تختش کنار تخت خودم

عزیزم دختر منم موهاش مث نی نی شما بود و هست....ولی داره از سمت جلو میریزه موهاش رو...بچه شما هم میریزه یا ن
میدونید تا کی قراره بریزه موهاش
آخه حیف
اکثرا میگن همه موهاش رو میریزه آخه ن🥹

واسه جدا کردن خیلی زوده من تختش اوردم کنار خودم نی نی ماشالله چقد مو داره

ای جااان عزیزم 😍
ن کنار خودم میخابونم

یعنی تو اتاق جدا؟

سوال های مرتبط

مامان فندوقی مامان فندوقی ۱۰ ماهگی
مامان پناه کوچولو🩷👧🏻 مامان پناه کوچولو🩷👧🏻 ۱۴ ماهگی
مامان فندوق🩷 مامان فندوق🩷 ۸ ماهگی