وای ننه چه خوشجله نه طبیعیه منم خیلی دلم میخواد دختر بیارم دوتا پسر دارم
اینجوری بستم خوبه؟
نه اصلا معمولیه
مثله دختر من مو نداره خدا کنه در بیاد زود
باید از اول روو بالش فرم دهی میزاشتیش
الانم دیر نشده بگیر
بالشت فرم دهی براش بگیر
بابا تو رو خدا الکی به بچه ایراد نگیر خیلی ناز و گوگولیه ماشالله خداحفظش کنه😍🧿
ی سر کاملا طبیعی هست من ک ایرادی نمی بینم
نه چرا بد باشه به مرور فرم سرش درست میشه با روسری ببند
نه کجاش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.