شکل سر دخترم خیلی بده؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

وای ننه چه خوشجله نه طبیعیه منم خیلی دلم میخواد دختر بیارم دوتا پسر دارم

اینجوری بستم خوبه؟

تصویر

نه اصلا معمولیه

مثله دختر من مو نداره خدا کنه در بیاد زود

باید از اول روو بالش فرم دهی میزاشتیش
الانم دیر نشده بگیر

بالشت فرم دهی براش بگیر

بابا تو رو خدا الکی به بچه ایراد نگیر خیلی ناز و گوگولیه ماشالله خداحفظش کنه😍🧿

ی سر کاملا طبیعی هست من ک ایرادی نمی بینم

نه چرا بد باشه به مرور فرم سرش درست میشه با روسری ببند

نه کجاش بده

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی
مامان amirreza💜 مامان amirreza💜 ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ ماهگی