۱ پاسخ

خب دیر بردی نمیخوابه
باید تا قبل ۲۰ روزگی ببری تا اونجوری بخوابه که میخوای
من ۱۸ روزگی بردم کلا خواب بودن

سوال های مرتبط

مامان سیدعلیسان👼🏻💙 مامان سیدعلیسان👼🏻💙 ۱۳ ماهگی
مامان نجلا و دلوین مامان نجلا و دلوین ۶ ماهگی