اینا رو برای بیمارستان گرفتم

تصویر
۱۶ پاسخ

خیلی بزرگ نی؟

۰ تا ۳ ماه باید بگیری

احساس میکنم بزرگن، یا تو عکس اینطوریه نمیدونم

عزیزم خیلی خوشگلن مبارکه ولی سایز زده ۳ـ۶ ماه اینا خیلی بزرگ میشه برای بیمارستان .

مبارکش باشه بنظرت بزرگ نیستن میخاست شماره صفر بخری

عزیزم مبارکش باشه 😍

😍😍😍

مبارکه سایز 0 گرفتی

خیلی خوشکله بسلامتی تنش کنی😍

مبارک باشه
سایز چنده؟ توعکس خیلی بزرگ‌میزنه برا تو بیمارستان فک کنم خیلی بزرگ باشه

خدااااا😍😍😍😍😍😍

سرهمی براش بگیر تو بیمارستان تا راحت تر بتونی بچه رو برداری عزیز دلم

مبارکههه 😍😍💕💕

جورابشووووو خوداااا

ددی ایز مای بستتتت فرند ی لحظه یاد نی نی خودم افتادم ک تولد شوهرم میاد دنیا منم بگیرم این مدلی!؟🥲

چقددددددد نازززززززز

سوال های مرتبط

مامان مامان سیندرلا مامان مامان سیندرلا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان سیندرلا مامان مامان سیندرلا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شیرین پسر🩵🩵🩵 مامان شیرین پسر🩵🩵🩵 ۲ ماهگی
مامان فندقم دلوین مامان فندقم دلوین هفته پنجم بارداری
عسلچه🥹❤🧿 عسلچه🥹❤🧿 قصد بارداری