خیلی بزرگ نی؟
۰ تا ۳ ماه باید بگیری
احساس میکنم بزرگن، یا تو عکس اینطوریه نمیدونم
عزیزم خیلی خوشگلن مبارکه ولی سایز زده ۳ـ۶ ماه اینا خیلی بزرگ میشه برای بیمارستان .
مبارکش باشه بنظرت بزرگ نیستن میخاست شماره صفر بخری
عزیزم مبارکش باشه 😍
😍😍😍
مبارکه سایز 0 گرفتی
خیلی خوشکله بسلامتی تنش کنی😍
مبارک باشه
سایز چنده؟ توعکس خیلی بزرگمیزنه برا تو بیمارستان فک کنم خیلی بزرگ باشه
خدااااا😍😍😍😍😍😍
سرهمی براش بگیر تو بیمارستان تا راحت تر بتونی بچه رو برداری عزیز دلم
مبارکههه 😍😍💕💕
جورابشووووو خوداااا
ددی ایز مای بستتتت فرند ی لحظه یاد نی نی خودم افتادم ک تولد شوهرم میاد دنیا منم بگیرم این مدلی!؟🥲
چقددددددد نازززززززز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.