اینم از آزمایش گلوگز من اونقدر هام خوردن این شربت بد نبود

تصویر
۳ پاسخ

وای اره پرتقالیش عالیه خیلی خوشمزست😍

وای من امروز دادم هم خوب بود هم بد 😩

عکسشو هم دیدم حس حالت تهوع گرفتم واییی

سوال های مرتبط

مامان یه دونه عسل مامان یه دونه عسل هفته سی‌وششم بارداری