۳ پاسخ

بله من از دکترم هم پرسیدم گفت این تکون های نینیه🥲🥹

الهی من فداش بشم
همیطو وایساد زدن چقدر خوبه آخه من دورت بگردم قلب مامان دخملم❤️😂🥺

بله عزیزم 🥹😍
نی نی منم از همون اول فقط پایینو میزنه😂

سوال های مرتبط