من هم سر دخترمو بچه بود کچل کردم موهاش خیلی کم پشت بود از ریشه با ژلت زدم الان موهاش پرپشت پسرمم کم پشت بود الان کچل اش کردم اینم ب سفید رسوندم تو ۱۳ بدر زدم الان رشد کرده
اره من زدم چند روزیه
دختر خواهرم موهاش خیلی کم بود وقتی یک سالش بود موهاش رو از ته تراشید الان که پنج سالشه همچنان موهاش کم پشته و هیچ تاثیری نذاشت
من موهای پسرمو ۴ ماه پیش از ته زدم سفید سفید شد سرش الان قشنگ دراومده که حتی برای عید اصلاح کردم
ن من نمیزنم
من موهای پسرمو تابستون از ته زدم دوباره در اومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.