کسی بیمارستان هدایت تهران زایمان کرده؟

۳ پاسخ

من بهمن ماه زایمان کردم با دکتر مهیار همه چی عالی بود مخصوصا اتاق عمل
فقط یه مقدار اتاق گرم بود اونم بخاطر بچه ها
ولی در کل خیلی خوب بود پرستاراش عالی بودن
از روز قبل باید بری بستری بشی
یه شب هم که بعد زایمان نگه میدارن
میخواستن یه شب دیگه نگه دارن که با ماما کلی صحبت کردم گفتم نمیمونم

من مامانم ۱۸ سال پیش اونجا زایمان کرده هر موق یادش میوفته تعریفشو میکنه میگف فوق العاده با اینکه تامین اجتماعی بوده ولی عالی رسیدگی هاشون

خواهر من پارسال اونجا زایمان کرد.خیلی راضی بود .طبیعی بود و با بیمه تامین رایگان .

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دختر نازم مامان دختر نازم هفته سی‌ویکم بارداری