خانما این یعنی چی رفتم سونو گفت باردار نیستی

تصویر
۱۰ پاسخ

fetal ضربان قلبه
زود رفتی هنوز قلبش تشکیل نشده
۸ هفته برو

باردار که هستی فقط چون خیلی زود رفتی باید دوهفته دیگه بری که قلبشم تشکیل شده باشه
الان فقط ساک بارداری داری

زود رفتی صبر کن دو هفته دیگه سونو رو تکرارکن الان ک چیزی دیده نمیشه

عزیزم فقط ساک دیده شده احتمالا خیلی زود رفتی
صبر کن و دو هفته بعد تکرار کن انشالله ک خیره

خیلی زود رفتی صبر کن ۲ هفته دیگه مجدد باز برو

یعنی الان باردار هستم یا ن؟

آزمایشت مثبت بود
نوشته ساک هست اما فک کنم جنین نداره

گفته ۲ هفته بعد دوباره سنو تکرار کنی

فقط ساک بارداریت دیده شده
دو هفته دیگ باید دوباره بری

فکر کنم جنین دیده نشده

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان قصد بارداری