اینجا شیرخشک ببلاک میخوره

تصویر
۴ پاسخ

آره نان خوب بود ولی ۲ یبوست کرد دوستان میگن عجله کردی نباید عوض میکردی هم لاغر شده هم ضعیف

برا پسرم نان فوق العاده بود کمکی بهش میدادم حیف که نخورد الان ببلاک میخوره

اینجا نان ۱ میدادم

تصویر

قند و عسله برای خودش😘🧿

سوال های مرتبط

مامان 💋🤍Delvin مامان 💋🤍Delvin ۱ سالگی
مامان 💋🤍Delvin مامان 💋🤍Delvin ۱ سالگی
مامان پسرِ مامان مامان پسرِ مامان ۱ سالگی
مامان ماهک کوچولو مامان ماهک کوچولو ۱۲ ماهگی
مامان قند عسل❤️ مامان قند عسل❤️ ۱۷ ماهگی