۱۴ پاسخ

دلیجان ۹میلیون راضیم

کیکابو
برا دوقلوها

برج سه پارسال ۱۶ تومن

کیدیلو

من کالسکه جاریم و گرفتم فدورا برند کالسکه اش هست ❤️خیلی عالیه،کریرش جدا هم میشه و دسته دوطرفه خیلیم سبک و راحت حتی چند وقت پیش با قطار رفتیم مشهد بردم خیلی عالی بود از کریرش بعنوان تخت استفاده کردم

تصویر

گراکو گرفتم راضیم ازش

کیدیلو گرفتم ۱۵ تومن

من اینفنتس گرفتم، ۲۰ تومن

من کیدیلو گرفتم ۲۰ میلیون

دلیجان ۵ میلیون

چیکو گرفتم خیلی خوبه من راضی ام ازش👌🏻👌🏻

کویینی
15 تومن

ریچ کیدز گرفتم ۷ تومن فک کنم ولی خیلی خوب و سبک و راحته

Animo, 20 million

سوال های مرتبط

مامان فندق🩷 مامان فندق🩷 ۱۳ ماهگی