۴ پاسخ

منم دارم

من دارم ترشحه باز میخایی سنو برو
من از هفته ۱۸ دارم

منم دارم میترسم کیسه اب باشه نمیدونم میگم نکنه عفونته

من از هفته ۲۳ داشتم

سوال های مرتبط