اگزما وای من پدرم در اومد باهاش دیگه🥲
اگزماست دست منم اینجوریه نقاط مختلف میزنه
اگزما منم همینجوری شده بودم عزیزم فقط کرم بتامتازون بزن از شوینده کمتر استفاده کن با میتونی با دستکش استفاده کن
اگزماست،درمان کن بیشتر میشه حتما زیر دستکش هم دستکش نخی بپوش
به نظرم حساسیت یا اگزما باشه
اگزماس خشکه منم رو پاهام میندازه
پماد مگاکورت بزن .یا بتامتازون
اگزماس اگ سرخی شدید با خارش و زخم میشه وخونی میشه بعدش اگزماس
منم اینطور میشدم زیاد
پماد کلوبتازول خیلی خوبه قاتل اگزماس
قارچه
نه نرفتم .دستام کلا به پودر لباسشویی حساس بودن بعد استفاده خسک میشدن .ولی الان خیلی شدید شدن میترسم قارچ باشه آخه جای شلوغم نرفتم
بیشتر به قارچ شبیع
باشگاهی جایی که شلوغه میری ؟
چند نقطه دیگه دستمم هست رو مچ وآرنجم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.