سلام من هفته 13بارداریم کم کم دارم بادمیکنم علتش چیه چکارکنم

۲ پاسخ

نمک مصرف نکن عزیزم

منم هفته ۱۱ و مثل شمام فشارخونم همش ۱۵ و۱۶ هست

سوال های مرتبط

مامان پرهام عزیزم 🩵 مامان پرهام عزیزم 🩵 ۵ سالگی