۵ پاسخ

پاشو برو بیمارستان خب

زیر دلم داره درمیاد داخل واژنم یجوری میشه

خیلی درددارم ...ب دکترم زنگ زدم میگه طبیعیع😭

ن خواهر فقط با معاینه میشه فهمید

علایم چیه

سوال های مرتبط

مامان مامان پناه مامان مامان پناه روزهای ابتدایی تولد