دلم واسه دخترم یه ذره شده

تصویر
۷ پاسخ

من این خشگلروبخورم😋😋😋😋اسم دختر منم پناهه خدا پشتوپناه خودتو دختر نازنینت باشه

عزیزم چرابیمارستانی؟؟ان شاالله شفاپیداکنی زود بیای خونه خانم کوچولوتو بغل کنی

عزیزم🥹🥹انشالله که هر چه زودتر خوب میشی

عزیزم🥺 شما هنوز بیمارستانی
انشاالله خدا بهت سلامتی بده
ب زودی مرخص بشی🙏

چرا پیشش نیستی ؟

چرا کجاست مگ؟

مگه کجاست

سوال های مرتبط

مامان هامین🦋 مامان هامین🦋 ۱۴ ماهگی