من این خشگلروبخورم😋😋😋😋اسم دختر منم پناهه خدا پشتوپناه خودتو دختر نازنینت باشه
عزیزم چرابیمارستانی؟؟ان شاالله شفاپیداکنی زود بیای خونه خانم کوچولوتو بغل کنی
عزیزم🥹🥹انشالله که هر چه زودتر خوب میشی
عزیزم🥺 شما هنوز بیمارستانی
انشاالله خدا بهت سلامتی بده
ب زودی مرخص بشی🙏
چرا پیشش نیستی ؟
چرا کجاست مگ؟
مگه کجاست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.