گرمی شاید
من یه بار دوسه روز اینجوری بود بردم دکتر گفت ویزی نیست به خاطر شیر هست ، اگه طول کشیده ببر دکتر
برفکه عزیزم
پسرمنم همینه
اما شوهرم راضی نمیشه ببرمش دکتر ده روز اینجوری شده
افت دهن برو از داروخونه قطرشو بگیر
برفکه دهانه
آفت زده ببر دکتر قطره میده
ببرش دکتر حتما فردا یه موقع بچه اذیت میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.