والا دخترمنم همینه دیوونم کرده
تبریک میگم وارد بحران ۲&۳ سال شد🤣🤣🤣
اصلا اصلا اهمیت نده وگرنه کار هرروزش میشه و این خیلی بده. من میگم بچه تا ۳سالگی آزاد باشه اما ب هیچ عنوان با این مورد کنار نمیام
ببرش بیرون بزار انرژییش تخلیه شه
دختر منم چند روزه اینجوری شده پرام ریخته اصن
الکی جیغ میزنه هرچی میخواد
واای پسر من یه هفته اس ک اینجوریهه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.