۱۵ پاسخ

آره کمه اما تقویت کن غذا هاتو خوب مصرف کن حلیم بادام مصرف خوراک حبوبات معجزه می‌کند هفته دوبار حداقل وعده غذایی آن خوراک حبوبات باشد

کمه.‌‌من رفتم ۲و خوردی بود

من ۲۷ هفته.و ۵ روز رفتم ۱۱۳۳ گرم بود.چیزای مقوی بخور عزیزم

برامن بیست و هشت هفته و شش روز یک و دویست بود دکتر گفت یکم ریزه

خوب هنوز ۳۱ هفته ای بخودت برس وزنش خوب میش

اره عزیزم خیلی کمه

تو هفته های تو تقریبا باید ۱۷۰۰باشه
از منم بنظرم ریزه
۲۸هفته و چهار روز ۱۰۸۰بود امیدوارم وزن بگیره همه چی میخورم

واسه من ۳۰ هفته ۱۳۰۰ بود ولی من نمیخوام وزنش خیلی زیاد بشه یوقت اگه زایمانم طبیعی باشه اذیت میشم

منم مث توام نگران نباش.پودر لیدی بخور و تغذیتو خوب کن

ی کم کوچولوعه

یکمی کمه
اجیل و گوشت ، مرغ ، تخم مرغ ، بستنی خیلی خوب وزن میده

باید1800باشه خیلی کمه

برادر زاده من دنیا اومد ۱۲۰۰ بود

ولی خب بهتره تپلش کنی

من دیروز رفتم ۱۱۰۰ بود اره حس میکنم یکم کمه بیشتر دلستر بستنی حلیم گوشت بادوم درختی اینا بخور عزیزم که بچت وزن بگیره گلم

از این چک کن

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌸 مامان ماهلین🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین🌕 مامان ماهلین🌕 ۱ ماهگی