۱۵ پاسخ

بنظرم نباید وظیفه ای باشه که حتما یکی بگیره
دونفر باهم بچه میارن اینکه خانواده دختر همه چیزشو بگیرن یذره بی منطقه
من اگه بچه دار شم سعی میکنم تا جای ممکن خودم و شوهرم براش خرید کنیم اگه خانواده ها هم خواستن چیزی بخرن لطف کردن وگرنه قطعا وظیفه نیس اونم تو این شرایط

خودم شاید خانوادم کادویی چیزی بدن ولی همشو خودم میگیرم

اگر بچه دار بشم .‌خودم
خانوادم هیچ وظیفه ای ندارند

من خودم میخرم
ما بچه دار میشیم یکی دیگه خرج بچه مارو بده

من و شوهرم خودمون میخریم اصلا وظیفه ی اونا نیست

ما که همچین رسمی نداریم و بنظرم مسخرس دونفر دیگه یکاری کردن باهم و دارم بچه میارن چرا یکی دیگه خرج کنه من نمیفهمم

سعی میکنم خودم بخرم مادرم چ گناهی کرده.فردا پس فردا خانواده شوهر هم میگن بچه خودمونه

بزرگا و ضروریا رو مادرم میگیره قر و فرارو خودم🤣

عزیزم الان شرایط طوری شده که خانواده ها توان خریدندارن من خودم گرفتم چون بچه ماهستش چرا پدرمادر باید خرج بدن وظیفه نیست لطف بوده که قبلنا میکردن الان توان مال نیست

من خودم میخرم

بعضی چیزا رو مامانم خرید بقیش رو خودمون

خودم تاحدودی خریدم

بین ما رسمه بچه اول رو خانواده میخره بچه های بعدی رو خودمون

مامانم

مادرم

سوال های مرتبط