۴ پاسخ

ابتامیل دوبار میدم

ببین ت هرشیرخشکی و بیشتر از شیر خودت در طول روز بهش بدی کم کم علاقشو نسبت به شیر خودت از دست میده و سینه خودتو کم میگیره یا پس میزنه باید هردوتاشو مدیریت کنی من خودم بیومیل ای ار میدم روزی یک الی دوبار

ببلاک میدم

بیومیل
دوبار در روز
بعضی روزاهم سه بار

سوال های مرتبط