مامانا کیا دوتا بچه دارن خیلی سخته

۱۰ پاسخ

نه نیست کمکمم هست البته فاصله سنیشون زیاده

منننننننننن
دوسال و نیمه
و چهار ماهه 😭😭😭😭

من دارم و خیلی خیلی سخته

من 🙋‍♀️

من🙋🏼‍♀️۶ ساله و سه ماهه
پسر ۶ سالم رفتارش شده شبیه سه ماهه
آه درد و نفرین.......😂🤧

من چهار تا دارم 🤕🤕

عالیه ولی با فاصله سنی ۱۳ سال😂

من دیگه روانی شدم🤕🤕

و منی که دومی دوقلوه

من 🤕

سوال های مرتبط

مامان تربچه💚 مامان تربچه💚 ۸ ماهگی