نه نیست کمکمم هست البته فاصله سنیشون زیاده
منننننننننن
دوسال و نیمه
و چهار ماهه 😭😭😭😭
من دارم و خیلی خیلی سخته
من 🙋♀️
من🙋🏼♀️۶ ساله و سه ماهه
پسر ۶ سالم رفتارش شده شبیه سه ماهه
آه درد و نفرین.......😂🤧
من چهار تا دارم 🤕🤕
عالیه ولی با فاصله سنی ۱۳ سال😂
من دیگه روانی شدم🤕🤕
و منی که دومی دوقلوه
من 🤕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.