برا پسر بزرگم اوایل خیلی زیاد میخریدیم الان هفته ای یه بار .برا کوچیکه 11ماهس هیچی نخریدیم جز چندتا جغجغه
الان دیگه خودش جذب نمیشه
یمدت عروسک سوپرایزی خریدن داشت براش عادت میشد ک جلوشو گرفتم
به من باشه پنج ماهی یکبار....ولی اگر از باباش بخواد هر هفته😒
ما زیاد میخریدیم الان کمتر شده ،ولی الان عاشق لگو شده چون خودمم دوست دارم میخرم باهم درست میکنیم😅
چیزی ببینه خوشش بیاد حتما میخرم براش.حالا هروقت باشه
یادم نی کی خریدم شاید یکی دوسال
یه لگو برا زایمانم خریدم که مثلا داداشش خریده بعد اون یادم نی
البته بیشتر به ابزار و این چیزا علاقه داره که این چیزارو میدم بازی کنه
منظم نیست اسفند براش سه تا اسباب بازی خریدم
ولی قبلش یه شش ماهی هیچی نگرفتم
واای الان خریدن
خسته شدم از این همه اسباب بازی
دوروز پیش سه پلاستیک بزرگ اسباب بازی خارجی دادم به دوستم که ۵تا بچه داشت و بچهام بازی نمیکردن باهاش
وای از هرچی اسباب بازیه دیگه حالم بهم میخوره. انقد خودم با شوهرم. مادرم براش خریدیم هیچ جا جانمیشه. خیلی وقته براش نخریدم. ولی واسه تولدش میخام یه چیزی بخرم
ماهی یکبار
دیگه جذابیتی براش نداره
دیگه نمیخرم.فقط بازی فکری میخرم
ولی خانواده ام براش میخرند
یه مدت شدید تو فاز خرید ماشین بود ولی چند ماهی هست دیگه علاقه نداره و طرفش نمیره ولی از اول عاشق لگو بود و هنوز هم دوست داره. مونده به اینکه اخرین اسباب بازی اش چه قیمتی هست. اگه چیز گرون بخره با فاصله بیشتر شاید دو یا سه ماه بعد بگیره وگرنه یه ماه یکبار. گاهی اسباب بازی، گاهی لوازم التحریر.
من خیلی میخریدم حدود یک ماهی میشه کمش کردم
خیلی هفته ای یکبار یا هر دو هفته یکبار
من مامانم ماهی یکی دوبار براش میخره خودم سالی ی بار😅
یه سال نخریدم بیشتر یکسال کادو گرفته
دیگنمیخرم میگم بزرگ شدی آقا شدی(البته زیادم داره دیگ سمتشون نمیره) بجاش لوازم مدرسه هرازگاهی میبرم نوشت افزار دفتری چیزی خوشش بیاد
لباس عینک دودی کفش
برا اینا هزینه میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.