۵ پاسخ

اره من همینو دارم همییشه هم کیک میپزم عالی میشه، دما رو بزاره ۱۷۰ زمان رو ۳۰ دقیقه بعد با خلال دندون بزنه وسط کیک اگر دید پخته در بیاره اگه مونده بود درش نیاره
اگه دید روش داره زیاد طلایی میشه المنت بالا رو خاموش کنه فقط پایین رو بزاره
اینا باید خودش دستش بیاد
تند تند سر بزنه به کیک و چک کنه
ظرف هم بزاره طبقه وسط

عزیزم بگو زمان زیادتر درجه کمتر کنه آروم آروم بپزه
اوکی میشه

این توستر تکنوعه خیلی خوبه من لمسی رو دارم
برا پخت کیک یه رب قبل اینکه کیک بزاری توستر رو روشن کن المنت پایین رو روشن کن دما رو بزار سر ۱۷۰ مدتشم بزار یک ساعت
یه رب اول ک برا داغ شدنشه ۴۵ دیقه ام برای پختشه بعد ۴۵ دیقه تست کنه با سیخ چوبی ک پخت یا نه
من همیشه درست میکنم اوکیه

مارک تستر منم همینه، ولی لمسیش.
چون دما رو زیاد کرده، داخله کیک خام مونده، یا اینکه قالبش برای اون مواد کوچیک بوده

من دارم مارکش همینه ولی مدلش فرق می‌کنه احتمالا موادش نسبت به قالبش زیاد هست
منم وقتی مواد بیشتر میشه نیاز به پخت بیشتر میشه

سوال های مرتبط