۹ پاسخ

نمیدونم والا تجربه این چنینی نداشتم

سنگین میشه خوب نیس اشکال ندارد اردن کم باشه می‌تونی پودر کاکائو با نشاسته ذرت هم بریزی

برنج بهتر به نظرم

من یبار هوس کیک کرده بودم آرد سفید نداشتم کلا با آرد برنج درست کردم خیلی خوب شده بود

خیلی ریسکه

مقدار مواد کم کن براساس مقدار آردی ک داری

فک نکنم خوب بشه

آرد برنج بریز خوشمزه میشه

بد میشه حتما مخصوصا آرد نخودچی

سوال های مرتبط

مامان آریا جون مامان آریا جون ۲ سالگی