من از ملک بدم میاد
نه دیگه نمیبینم. بدم میاد هم از ییلدیز هم سرهات. آدم چقد میتونه دیو*ث باشه آخه؟
خیلیم قشنگهههههه
وای من عاشق این فیلمم خیلی قشنگه فیلمش
این فیلمو نبین اصلا
کلا جالب نیست
فکر کنم نوسینده این سریال اسمش امیر بوده🤣🤣🤣🤣
آره خیلی بیشعوره خوشم نمیاد از سرهات
قسمت به قسمت جالب تر میشه😂😂
من یکمشو دیدم اعصابم خورد شد ندیدم
اره منم از سرهات خیلی بدم همین الان داشتم نگا میکردم 😂😂
بچه ها فراگمان 29اومده آشیر میمیره این ییلدیز لعنتی داشت میرفت استانبول برگشته اهه😏
کجای سرهات و ییلدیز خوبه نتونست به ملک وفا دار بمونه خیلی عوضی به تمام معنا هست
خیلی هم خوبه
آخیشش حرصم از دستشون خالی شد😂😂
اعصابم خورد میشه وقتی اینارو میبینم ولی ییلدیز هم خیلی سختی کشیده درست ولی با بزرگتراش نباید بد رفتاری میکرد فکر میکنه کیه اگه سرهات پشتش درنمیومد هیچ کاری از دستش برنمیومد
اصلا سرهات فکر میکنه کیه هرکاری دلش خواست میکنه خدا کنه به ییلدیز نرسه ییلدیز رفت استانبول چون شوهر ملک را ازش دزدید
آخرش چی میشه
آخر چیشد طلاق گرفت از ملک؟
درمورد چیه؟
و چند هزارقسمته؟ 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.