۴ پاسخ

موز نه الرژی میده

موز من شنیدم میدن

نه
ولی من از چهار ماهگی فرنی و حریره بادام دادم چون رفلاکس داشت دکترش اجازه داد
از شش کم کم غذاهای متنوع و میوه

نه😐 هنوز زوده

سوال های مرتبط

مامان فندق


فندق مامان فندق فندق ۷ ماهگی
مامان کیارش مامان کیارش ۹ ماهگی
مامان گیلاس🍒وکنجد👼 مامان گیلاس🍒وکنجد👼 ۱۳ ماهگی