۷ پاسخ

آره خیلی خوبه من اینو جلو بچه میزنم واسه پشتش روغن ماهی آردن تاحالام نسوخته

من از همین استفاده کردم خوب بود.قبلش از وی کر استفاده میکردم .

ایروکس هم شامپوهم کرمش عالیه

واییی ناخن ات نشکنه
نگرانت شدم😅

منم از این برند راضی نیستم ولی برای سوختگی ادرارش از سودوکرم استفاده کن بهتره جواب میده خارجی سیسمونی فروشی‌ها دارن

ایر‌وکس و من شنیدم محصولاتش عالین

من از زردش راضی نبودم
فقط اردن خوبه

سوال های مرتبط

مامان حلما کوچولو مامان حلما کوچولو ۴ ماهگی
مامان Aryia🤎✨ مامان Aryia🤎✨ ۹ ماهگی