آره خیلی خوبه من اینو جلو بچه میزنم واسه پشتش روغن ماهی آردن تاحالام نسوخته
من از همین استفاده کردم خوب بود.قبلش از وی کر استفاده میکردم .
ایروکس هم شامپوهم کرمش عالیه
واییی ناخن ات نشکنه
نگرانت شدم😅
منم از این برند راضی نیستم ولی برای سوختگی ادرارش از سودوکرم استفاده کن بهتره جواب میده خارجی سیسمونی فروشیها دارن
ایروکس و من شنیدم محصولاتش عالین
من از زردش راضی نبودم
فقط اردن خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.