۵ پاسخ

بچه من چون وزنش بیشتر از معمول بود ۴ ماهگی نوشت براش الان هم داره میخوره

وقتي وزنشون دو برار وزن تولد مي شه دكترا مي دن

بچه منم میخوره بخاطر وزن کم زمان تولد

من چون بچم شیر کم می‌خورد براش تجویز کرد

عزیزم از ۶ ماهگی آهن و مولتی باید بدیم

سوال های مرتبط

مامان سید کوچولو مامان سید کوچولو ۶ ماهگی