ی قاشق چای خوری ارد برنجی که خودم درست کردمو میزارم توی تابع یکم اب جوشیده میریزم هی هم میزنم مخلوط شه کاملا بعد به غلظت رسید خاموش میکنم تابه باید از رو گاز برداری
۳۰ میل شیر خشک درست کن
با فرنی یکمشو مخلوط کن که یکم رقیق شه فرنیش
بعد بده بخوره
سه روز خورد حساسیت نداشت
بعد سه روز پوره سیب بده
سیبم سه روز بده اگر حساسیت نداد
با فرنی قاطی کن سیبشو بشه فرنی سیب
یک قاشق مربا خوری ارد برنج رو با نصف استکان ابی که بهش شیر میدم رو قاطی میکنم خیییلی ریز نبات میریزم میذارم رو حرارت تا غلیظ بشه هی هم میزنم،وقتی غلیظ شد از رو حرارت برمیدارم نصف پیمونه مخلوط شیرخشک و آب رو بهش اضافه میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.