چرا سزارین ۲ هفته زودتر از طبیعی زایمان میکنن؟

۵ پاسخ

اگر بچه بیفته توو کانال زایمان یا کیسه اب پاره بشه دیگه نمیشه
پس زودتر این کارو میکنن

طبیعی از 35 هفته احتمالش هست تا هر موقع نوزاد کمک کرد و راهی شد
سزارین 38 میگن که اون موقع حسابی رشد کرده
بازم طبیعی اگه 41 هفته کامل شدی و دردهای زایمان نیومدن سزارین میکنن

سر بچه نباید بیاد پایین توو لگن

ی هفته مگ زودتر نیس

تا کیسه اب پاره نشه درد زایمان طبیعی بکشی😶‍🌫️

سوال های مرتبط

مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری