۲۰ پاسخ

فردا ناهار خونه مامانمم پس فردا هم خونه مادرشوهر. دوروز راحتم از غذا پختن

میخام زرشک پلو درست کنم ولی صبح باید برم بانک نمیدونم میرسم یا نه

یا خورشت خلال یا خورشت سیب زمینی

یا ماکارونی یا پیتزا

امشب مهمون داشتیم غذای اضافه تو یخچال هست همونو میخوریم 😁😁

ماکارونی پختم گذاشتم یخچال راحتممممممم

ماکارانی

ابگوشت

چون فردا دختر خونه ماکاراتی هوس کرده پس ماکارانی

پاستا اگه ماکرونی داسته باشم اون شکلی

من پیراشکی گوشت و قارچ چون پسرم دوست داره

احتمال زیاد دل

من میگو دوپیازه درست میکنم

کوکو سیب‌زمینی

کوفته احتمالا

الویه درست کردم

یا قرمه یا املت 😁
تا عادتمه از روز قبل به ناهار و شام فردا هم فکر میکنم

من‌ هیچی😀قورمه‌سبزی امشب مونده ازش

حالا تا فردا فکرم دیگه به جایی قد نمیده همه غذا ها تکراری😣

زن هولم نکن ؛ فردا که زوده هنو

سوال های مرتبط