۹ پاسخ

خیلی سخته انتظار منم کشیدمم
انشالله این ماه همگی مثبت بشید
منم نزدیک یکسال اقدام بودم
تو ی ماه پیاده روی رژیم گرفتم شیرینجات نخوردم حامله شدم

انشالله قسمت هممون♥️

ایشالله قسمت هممون بشه

ایشالله مثبت میشه عزیزم نگران نباش منم ۸ماه افدام بودم خدا نظر کرد 🥹

من 3 سال هست چشم انتظارم 😞😞

آی گفتی منم عاجزم خدایا کمکمون کن

منم چهار ساله اقدامم باردار نمیشم البته ی دختر دارم

منم🥲

چند وقته تو اقدامی

سوال های مرتبط

منتظر نی نی😍 منتظر نی نی😍 قصد بارداری