۱۵ پاسخ

باید حتما بری پیش دکتر سونو خونرسانی به رحم و جنین انجام بدی بعدشم باید حتما قرص مصرف کنی به صلاح دید دکترت، درکنارش تغذیتم رعایت کنی چیزای پر پرتئین بخوری، چون تو این هفته این وزن یکی صدکش کم بوده

ببین وزن بچه اول ژنتیکیه بعد تغذیه اگر خودت و شوهرت ریز نقشی که طبیعیه نمیشه توقع بچه رستم کرد ولی اگر نه هیکلتون خوبه با دکترت مشورت کن بهت میگه چیکار کنی

من 27 هفته 1100 بودن، خیلی کمه برای شما
حتما برو سونو و متخصص ویزیت شو شاید مقاومت شریانی داری یا بچه iugr هست

ابجیمم می‌گفت من ۷ ماه رفتم صنو بچم هنوز یک کیلو نشده بود بعد ی آبجی دیگم کلن موقع زایمان بچش ۲۲۰۰ بوده ی بچه کلن ریزه بیزه تره یکی ن تپل تره

الان این استرست بدتر همه چی هست عزیزم رو تغذیه ت کار کن مغزیجات شیر ماست یونانی تخم مرغ سیب زمینی آب پز کره بادام زمینی حبوبات آبگوشت این چیزا بخور

منم دیروز ۳۱ هفته و ۳ روز رفتم ۱۴۲۰ بود 🥺

آره دختر من iugr بود وزنش کم بود

اره عزیزم برا من بود خونرسانیش چک کن اگه خوبه وزنش کمه مشکلی نیس فقط به خودت برس بخور زیاد

کله پاچه بخورید هر روز. حتی اگر شده آب خالیش رو بخورید. عدس بخورید. بادام درختی بخورید.

تو 29 هفته و 6 روز 1.5 بود

من ۲۸ هفته ۱۲۰۰ بود!
خیلی کمه زودتر برو دکتر ببین دلیلش چیه راه حل بهت بده که وزن بگیره حتما

من سی هفته ۱۶۵۰بوذ

خودتون افزایش وزن داشتید ؟؟
با دکترتون مشورت کنید اگه قند ندارید پودر ترومام یا لیدی میل مصرف کنید

برا من ۱۶۰۰ بود دکتر گف لاغر.منم هرچی میخورم انگار ن انگار. لیدی میل هم بدم میاد

من ۳۲ هفته ۱۷۰۰ بود

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان آراد🦁
پناه🌻 مامان آراد🦁 پناه🌻 ۹ ماهگی