۱۷ پاسخ

والا از نظر من انقد هوا گرم نیست بستنی بدم

عزیزم درخواست میدی لطفا

زیااده
من کلا تا این سن سه بار دادم

تا اونجایی که من اطلاع دارم شکر داخل بستنی باعث کوتاهی قد میشه ولی خنکیش التهاب لثه هاشونو کم میکنه بهتره خودت براش درست کنی بدون شکر با آبمیوه طبیعی

خیلی کم پیش میاد بهش بدم

من تا حالا بچه ام بستنی آنچنانی ندادم شاید تابستون گذشته ی قاشق خورده جمعش

شاید سر جمع تویه سال ۵ بار

اخرین بار سیزده بدر خورد
خیلی بهش نمیدم چی بشه بستنی بخریم اونم بخوره
جزو خوراکیاش نیست
حالا هوا گرم بشه گاهی میدم

من هرروز میدم

از تابستون تا حالا ندادم اونم چون دستم دیده خواسته

دختر من یه روز در میون میخوره

پسر منم تا حالا نخورده حساسی ت به لبنیات داره😔

هفته یک بار

دختر من تابحال بستنی نخورده🙂💔 حساسیت ب پروتیین گاوی شدید داره

هفته ای ۲ بار یا ۳ بار

شاید هفته ای سه بار

هرروز نمیدم از خودش باشه هرروز میخاد ولی میترسم قند بستنی زیاد

سوال های مرتبط