۶ پاسخ

منم بخاطر سنم سلفری دادم بخاطر جنگ کنسل شد رفتم آزمایش غربالگری دوم دادم خداروشکر خوب بود خیالم راحت شد برو حتما بده چهارگانه رو

من اصلا با شوهرم فامیل نیستیم عدد آن تی هم 2/1ولی دکتر چون سنم بالاست سلفری نوشته من نگرفتم چون جنگ بود و تعطیلات بود همه جا تعطیل بود

انواع سندروم و جنسیت بنظرم خوبه انجامش بدی دقیقه

فقط تو ازمایش سلفری که ژنتیک جنینو برسی میکنن و بعد از ۱۰ هفته میتونی انجام بدی

همون موقع ک میری انتی..اونجا بهت میگه اگه لازم باشه

سلام اگه ازدواج فامیلی باشه یا عدد انتی در سونو بالا باشه ازمایش سلفری رو میدن..کروموزم های جنین مشخض میشه و جنسیت هم قطعیه

سوال های مرتبط

مامان ممممم مامان ممممم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها ⁦💗💗 مامان دوقلوها ⁦💗💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه وفندق مامان هدیه وفندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته بیست‌وچهارم بارداری