خانما من دیروز لبامو ژل زدم الان میخاره طبیعیه ؟!

۲ پاسخ

چرا میخاره مگه میشه

مگه نمیگن تو شیر دهی خوب نیست !؟ 😕
من میخاستم برم اینجا گفتن خوب نیست ک

سوال های مرتبط

مامان دیار👼 مامان دیار👼 ۱۱ ماهگی