فرزند پروری ، شیر خشک ، مای بیبی ، غذای کودک

تصویر
۳ پاسخ

ببخشید عزیزم واجب ک نیست بزار بعدا بگیر. یه کم دستتون بازشد درست حسابی بگیر. وام الان ۲۴ درصد ایناستا. میدونی
چقدر کارمزد سودش و.... میشه

اصلا سمت سرای ایرانی نرو چون اشغال ترین مبلشو گرون حساب میکنه اسم قسطیم میاد قشنگ دوبرابر حساب میکنه …الان همه جا قسطی یا معرفی ب بانک دارن از شهر خودت بخر ک چیزیم شد بتونی بری پیش یارو

تو دیجی‌پی اینا هم از سمت بانک ملی 100 وام خرید میده که از فروشگاه معرفی شده شهرتون حضوری خرید کنی

سوال های مرتبط

مامان خانم خشگله❤️🧿 مامان خانم خشگله❤️🧿 هفته چهارم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر ۳ سالگی
مامان ✿ عسل ✿🍯 مامان ✿ عسل ✿🍯 ۳ سالگی