۱۲ پاسخ

اگه تپله سه بزن یک و دو زیاد فرقی ندارن

اره منم خیلی وقته دو میزنم یک رد کشش میمونه روپاش اذیت میشه

ارهه عزیزم یک بسته ۲۵ تایی بخر اگه اونم کوچیک بود ۳بگیر

پسرم ۵کیلوئه یک میبندم ولی حس میکنم کوچولو داره میشه

ازره بگیر راحت باشه توش

بگیر بذار راحت باشه

اگه بالای ۴ کیلوعه اره ۲ ببند

نه سایز صفر بگیر :/
خوب وقتی اذیت می‌کنه سایزشو بزرگ کن دیگه چه سوالیه آخه :/

چن کیلو🤔 پسر من ۶ کیلو یک میبندم

۳بخر
۱و۲ فرقشون کلا یه کیلوعه
۲/۵تا۵کیلو سایز ۱
۳تا۶سایز ۲

اره من خیلی وقته 2میبندم

آره عزیزم

سوال های مرتبط