۱ پاسخ

سلام عزیزم ممنون میشم اگه بتونی جوابمو بدین دخترم آلرژی رفلاکس شدید داره حتی با شیر خودم بعضی وقتا مدفوعش خلطیه چند وقت غذا کمکی شروع کردم به همه چیزی واکنش نشون میده بدنش کیهر میزنع بهش پپتی دادم درجا اسهال شد کیهر زد وزنشم اصلا خوب نیست بنظرت شیرخشک نئوکیت براش بگیرم بهش بدم سازگار میشع

سوال های مرتبط