دلم گرفته💔خیلی زیاد
فرزندپروری بارداری

۴ پاسخ

ماهم باداری میشیم

ولی امید به الله جونم انشالله ما هم باداری بیشم

سلام خوبی منم

خداکریمه عزیزدلم مطمعنم خدای مهربون به راحتی واسونی گره ازکارت بازمیکنه ویه نی نی نازمیزاره بغلت❤️

سوال های مرتبط