۵ پاسخ

بیابروپیش دکترکارگربهت قول میدم که خیلی خوبه منم سخت باردارشدم باکمک خانم دکتر

من ۱۱ماه حسرت خوردم🫠

حسرت ی طرف حرف اطرافیان ی طرف 😭

انشاالله به زودی دامن همه منتظرا سبز بشه

واقعا 💔💔💔💔من که هیچ امیدی ندارم این ما چون داره درد پریود میگیره منو

سوال های مرتبط

مهر مادری🙏 مهر مادری🙏 قصد بارداری