۴ پاسخ

من اون ماه خوردم باردار نشدم اما دو روز دیرتر شدم این ماه باردار شدم

من برای اینکه نطفه ببنده هورمون ها رو تنظیم میکنه که بمونه

دوفامد برای تنظیم پریوده اتفاقا

نه برای منظم شدن پریوده

سوال های مرتبط

منتظره معجزه 🌱 منتظره معجزه 🌱 قصد بارداری
مامان حسبی الله🫀 مامان حسبی الله🫀 هفته هفدهم بارداری