مامانا شماهم تپش قلب دارین ؟*

۹ پاسخ

من از ۱۶ هفته تپش قلب دارم فشار خون دارم

بلههه

اره

آره

ارع عزیزم منم دارم

اره دیشب خیلی گریه کردم قلب درد گرفت نفسم زور میومد خیلی درد میکرد

منم گاهی دارم مثلاً دیشب داشتم سخت نفسم بالا می‌اومد نگران نباش

مال من خوب شد تا هفته پیش داشتم

گاهی اره

سوال های مرتبط

مامان نازنین وتیام👶 مامان نازنین وتیام👶 ۵ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۱۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۰ ماهگی