بچها چقد قبل پماد زایلاپی بزنم برا لیزر؟؟؟؟

۷ پاسخ

من سه بار میزدم هر بیست دقیقه یک بار

منکه اصلا نمیزدم درد خاصی نداشت برام

بیست دیقه

اکثرا نیم ساعت. چون بعد نیم ساعت اثرش میره

برا کجا میری؟ نتیجه هم گرفتی؟ راضی؟

من که اصلا نمیزنم
دردش اونقدر وحشتناک نیست عزیزم
قابل تحمله

بهمن گفتن یک ساعت قبل

سوال های مرتبط

مامان 🍩🍪کوکی🍪🍩 مامان 🍩🍪کوکی🍪🍩 ۶ سالگی
مامان 🍩🍪کوکی🍪🍩 مامان 🍩🍪کوکی🍪🍩 ۶ سالگی