بستگی به بیمارستان و نوع زایمان داره. بعضی بیمارستانها اجازه نمیدن شیر خشک بدی
تو سزارین هم بیشتر ممکنه لازمت بشه
بد نیست یکی بگیری محض احتیاط ولی یه سرنگ هم ببر اگه خواستی شیر خشک بدی با سرنگ بده از گوشه سینه ات بعد اینکه مک زد که یهو عادت نکنه به شیشه دیگه سینه نگیره
بله عزيزم حتما بزار من اين اشتباه كردم بيچاره شوهرم شب نصفه شب بچه گشنش بود رفته بود داروخونه شير خشك بياره براي بچه
یواشکی باید ببری چون تو بیمارستان نمیذارن به بچه شیر خشک بدی.
محض احتیاط میذارم .
نه اونجا فقط باید شیر خودتون رو بدین
بله چون اکه شیر نداشتی بدی بخوره که زردی نگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.