مامانا میشه بگید واسه ساک بچه چی بذارم؟

۴ پاسخ

من یک دست سایز صفر برداشتم شامل تاب شلوار بلوز جلو دکمه کلاه ودستکش و جوراب هم گذاشتم اگه لازم بشه
یه دورپیچ نازک چون هوا گرمه قنداق سوییسی شیشه و شیر خشک اگه یوقت شیر نداشتم با پوشک و دستمال مرطوب و زیر انداز
یک سرهمی و یک دست لباس زاپاس هم برداشتم اگه یوقت کثیف شد
دیگه فکر نکنم چیز دیگه لازم بشه

پتو بذار نگی گرمه نمیخواد بیمارستان گیر میده
ی دورپیچ خنک
لباس و جوراب و کلاه
پوشک
شیشه شیر
فلاسک
نواربهداشتی بزرگ
شکلات و خوردنی واسه خودت
دمپایی واسه خودت
لباس واسه خودت اگر خواستی بیای یه چی راحت باشه از بالا دکمه داشته باشه شیر میدی اذیت نشی

اگه سزارینی
نوار بهداشتی شورت مایبی تشک تعویض شونه دستمال کاغدی دستمال مرطوب. شارژر دو دست لباس. دستکش کلاه جوراب. پتو پستونک

دو دست لباس پوشک برای خودت و بچه پتو دور پیچ زیر انداز تعویض دستمال مرطوب پستونک قنداق فرنگی

سوال های مرتبط

مامان یارا 🤍دریا مامان یارا 🤍دریا ۱۲ ماهگی
مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی