۱۱ پاسخ

بسلامتی دل خوش عزیزم اما به نظر من کریر نبر بقلش کن بیارش انقدر حس قشنگیه بقلت بیاریش من کریر خریدم اما نبردمش حالا خودت بهتر میدونی گلم
سزارینی یا طبیعی

آخییی بسلامتی عزیزم🤩💋شناسنامه و وسایل براخودت یادت نره👀🥰🧡

ای خدا😍😍عاشق اون لباس سفید صورتی ها هستم بسلامتی عزیزم

اگه قنداق سویسی و پتو دورپیچ میبری دیگه قنداق فرنگی نبر

ای جان بسلامتی

عزیزم پتو دور پیچه خیلی کلفت نیست؟

دستمال خشک کن برداشتی ؟

بیا عزیزم لازمت میشخ

تصویر

زیر انداز تعویض انگار نیس

این همه قنداق چرا گذاستی؟

عزیزم ♥️😍😍♥️
به سلامتی و دل خوش

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا قیزیم مامان نورا قیزیم ۴ ماهگی